2015. július 4., szombat

Lavena Varázsigéi- Nyitok

Üdvözöllek drága Boszorkatanoncom!
Ez itt Lavena O. Breen blogja, ahol rengeteg mindent megtaláltok, de mik is ezek?
-cikkek a bloggervilág dolgairól
-apró kis történetek, foszlányok
-kampányok és díjak
Körülbelül ennyi, de ki tudja? Talán, sőt! biztos bővülni fog még ez a lista az idő kerekének előrehaladtával.
Magamról röviden annyit, hogy ha nem létezne fantasy, ki kéne találni! A misztikus dolgok éltetnek, megszállottja vagyok a League of Legends hősöknek, bár a játékkal nemigen játszom. Kerek négy éve írok, sok apróbb történetfoszlány keletkezett rövidke ujjaim alatt.
Helyesírás mániás vagyok, bár legjobb barátnőmmel állandóan lázadunk ellene, de én inkább a nyelvtan ellen. Sosem felejtem el, mikor a tanár lecsulázta a füzetem! *szippszipp*
Van még egy szerintem érdekes dolog velem kapcsolatban. Az emberek az álmaik kilencven százalékára emlékeznek asszem, ennek ellenére én megjegyzem az összeset.
A fejlécet Gloria J. Crown csinálta, megjegyzem: zseniális lett, a designt pedig én alakítgattam, és bár nem látszik, 2 órámba telt. Kódolás téren önmagamat fejlesztettem, bár rengeteg mindent tanultam a mesteremtől, aki szeretné, ha névtelen maradna.
A tőle szerzett tudásomat is itt fogom átadni nektek, hogy őrizzétek és esetleg terjesszétek, mivel elég hasznos dolgok ezek a bloggerek világában.
Remélem sokáig fogtok olvasni engem!
Lavena O. Breen

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése