2015. július 18., szombat

Helyzetjelentés- The Breen Family

Sziasztok!
Nos, már neki is álltam írni a blogot, amit ide kattintva elérhettek. Természetesen még nem publikáltam fejezetet, hosszú folyamat ez, mivel nincs bétám, de a keresése folyamatban van, így én magam lektorálom az 1. fejezetet.
A jegyzetfüzetemben már pár szituáció készen van, holnap be is viszem őket a gépbe, ahol részletgazdaggá teszem őket.
A szereplőimet igyekeztem jól kidolgozni, fejenként 1 órát szántam rájuk, bár Alena és Eline (pluszba kapott egy e betűt, megesik...) esetében ez csak fél óra volt, és a füzetben sem hagytam róluk nyomot.
Pár dolgot még javítani fogok, például Anwyl 9. évfolyamos lesz tíz helyett, Lavenát is lehetséges, hogy lejjebb teszem eggyel, Lincoln vezetéknevét pedig a fejembe vésem. (McCain Lav! Nem McCraig!)
Mivel nincs kedvem sokat spoilerezni, ezért majd csak az első rész publikálása után fogom kiírni ide a karakterekről szóló jegyzeteimet, ami, ha elolvastad a fejezetet, spoilermentes lesz. Lincoln esetében még kicsit dolgoznom kell rajta, de meglesz.
Mielőtt nekiállnék Trónok Harcát vagy Az útvesztőt nézni, szeretném közölni, hogy max. holnap este lesz bejegyzés.

Lav

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése